piątek, 6 listopada 2009

Wyróżnienie w konkursie foto "A Ty co będziesz robić w Pomorskiem?"


"Butterfly"*

Za to zdjęcie odebrałam dzisiaj wyróżnienie z rąk Marszałka Województwa Pomorskiego p. Jana Kozłowskiego.


Celem konkursu zorganizowanego przez Samorząd Województwa Pomorskiego było kontynuowanie promocji rozpoczętej w 2007 r. Konkurs miał zasięg ogólnopolski i otwarty. Tematyka była w zasadzie dowolna. Każdy z fotografujących mógł znaleźć kategorię w której czuje się dobrze. Tematyka od wydarzeń masowych, po przez sport, zabytki, na przyrodzie i dowolnych kończąc. Największą popularnością cieszyła się tematyka morska. Zwłaszcza, że sprzyjał temu sezon wakacyjny. I wiele zdjęć miało właśnie taki lekki, wakacyjny charakter. Mnóstwo prac, co podkreślili organizatorzy w trakcie rozstrzygnięcia konkursu, miało bardzo romantyczny charakter. Pomorskie zachody słońca, mgły nad Bałtykiem i jeziorami są niepowtarzalne i ujmują za serca.

Konkurs trwał od kwietnia do września, wpłynęło prawie 400 prac. Wszystkie zgłoszone zdjęcia można obejrzeć w Fotogalerii.

Zostały wyłonione trzy pierwsze miejsca oraz 20 wyróżnień. Nagrodzone i wyróżnione prace są do obejrzenia w Fotogalerii - Rozstrzygnięcie konkursu

Zapraszam do obejrzenia galerii. I oczywiście komentowania, jeżeli ktoś z moich miłych odwiedzających ma ochotę.

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki!

*- zdjęcie wykonałam w listopadzie 2007 r. na Wyspie Sobieszewskiej.

2 komentarze:

birbant pisze...

Gratulacje!
Oprócz tych, na które głosowałam;),
z nagrodzonych podoba mi się jeszcze III miejsce.

segredo pisze...

Wiadomo, wszystko jest kwestią gustu, ale zdjęcie, które zdobyło 2 m-sce przyprawia mnie o myśli samobójcze. Tylko powiesić się na tym kiju. Nie wiem czy taki odbiór mieści się w kategoriach promocyjnych miasta.